Ciuperci jeco. Raport limitat pentru non-membri Confidas

Email Pentru ce sortimente se fac cel mai des ciuperci jeco Sunt preturile promotiilor atractive pentru revanzatorii din comertul de proximitate? Revista Piata a realizat un studiu prin care se stabileste ce sortimente au fost oferite cel mai des la promotie in primul trimestru din anulpentru 6 categorii de produse alimentare.
Clasamentul a fost realizat pe baza punctajului obtinut de fi ecare sortiment in parte, calculat cu o formula ce stabileste intensitatea promotiilor pentru un produs.
Toti comerciantii traditionali monitorizeaza cu atentie, saptamana de saptamana, promotiile si vaneaza cele mai mici preturi ciuperci jeco marile retele comerciale. Pentru comerciantii preparate pentru profilaxia paraziților mari aceasta monitorizare are rol de etalon de preturi, in timp ce pentru comerciantii de mici dimensiuni monitorizarea se face in scopul aprovizionarii pro priului ma gazin cu sortimentele oferite ciuperci jeco marile lanturi comerciale la cele mai mici preturi.
Dintr-o categorie de produse, sortimentele care cumuleaza cele mai multe promotii la raft se regasesc cel mai des in rafturile magazinelor de proximitate. Din acest motiv, revista Piata a realizat un studiu prin care se stabileste ce sortimente au fost oferite cel mai mult la promotie in primul trimestru din anulpentru sase ca tegorii de produse alimentare.
Monitorizarea promotiilor a luat in calcul exclusiv promotiile saptamanale sau bilunare publicate in pliantele de promovare si nu include promotiile ocazionale la raft cu durata de zile sau promotiile aniversare 1 martie, 8 martie. Studiul are la baza promotiile lansate in cele 11 retele de magazine dupa 1 ianuariedeci nu au intrat in calcul acele promotii lansate anterior si active la raft si cateva zile ciuperci jeco 1 ianuarie.
Ciuperci la tigaie - Reteta rapida pentru cina - TEOSKITCHEN - GOSPODIVA
Punctajul total al unui sortiment se calculeaza insumand punctajele realizate pentru fiecare lant comercial in ciuperci jeco. O privire de ansamblu asupra studiului conduce la cateva concluzii interesante, dar in acelasi timp si utile pentru comerciantii traditionali.
O prima concluzie indica specializarea retelelor de magazine pe promotii pentru anumite categorii de produse. In timp ce retelele Carrefour si Billa se bat in promotii pentru sortimente din categoria conserve lor de legume, lantul de magazine Cora este lider incontestabil al promotiilor pentru categoria branzeturi. Numarul mare de promotii intr-o categorie nu este o garantie ca in acea retea sunt si cele mai mici preturi in categoria respectiva.
Cu alte cuvinte, monitorizarea promotiilor pe sortimente ar fi fost incopleta fara stabilirea unui pret mediu al promotiilor pe sortimente. Un indicator fata de care retailerii din comertul traditional isi pot raporta preturile de achizitie a marfurilor. Pretul mediu pentru un sortiment de produse a fost calculat ca media aritmetica a tuturor preturilor pentru promotiile lansate pe acel sortiment, de catre toate brandurile, in perioada de referinta.
- Papillomavirus treatment
- Weight watchers - Pagina 19, Ciuperci jeco
- Pe piept apăreau papiloame